Maaf Semua

Alhamdulilah..
harap lepas ni semua tu dah tak ada..
hati makin tenang, jiwa tak terlalu kacau macam sebelum ni..

Kepada yang mengenali diri ini,
ampun dan maaf dipinta dari hujung rambut hingga hujung kaki..
mungkin dulu aku belum matang dan terlalu mengikut kehendak hati..
andai ada yang terasa hati atau terkecik hati, maaf..
jgn ada dendam antara kita..
hidup ni sementara je..tak lama pun kita kat dunia ni..
tlg la buang segala rasa benci, marah or dendam tu..
buangkan segala rasa yang ada dalam hati tu..

Buat yang pernah disayangi,
maaf andai hati ini berubah..
tak pernah aku minta semua ni jadi begini..
anggaplah bukan jodoh kita..
mungkin aku bukan terbaik buatmu..

September 2015
aku mulakan hidup aku yang baru..
aku nak tebus semua kesalahan yang pernah aku buat..
kpd yg membaca dan ada rasa nk terus terang silalah tinggalkan komen kat bwh..
leave your contact..
empat tahun aku menderita, aku tak dendam tapi aku juga nk minta maaf pd kau..
maaf kan aku..aku dulu hanya seorang diana yang tidak tahu apa itu kehidupan..
terlalu seronok dengan dunia dan aku percaya apa yang jadi ni pasti ada hikmahnya..

maaf dari hati semua :(


No comments:

Post a Comment