Toll Gombak

Orang semua balik kg, aku g keje..hahahaha
ala cian, cian..cian angat..lalalalala
masa nk g keje td toll gombak jammed gila..
tetiba rasa seronok...seronok gila tgk byk kereta sbb diorg mesti dlm mood balik kg...
Hati-hati ye semua yang balik kg tu..

Macam biasa la... esok raya, hari ni aku still keje..
masuk keje lps raya pun awal memandangkan mmg tak de g mana kannnn..
Tahun ke-2 raya tanpa ayah..
kalau ayah ada dulu masa ayah ada..ayah sihat tiap pagi mesti prepare ketupat rendang utk ayah..
Semoga ayah tenang di sana.. Al-Fatihah :(
Ayah...
Semuanya dh berubah..tak mcm dulu..
walaupun masa ayah ada dulu kami cukup byk complain tp bila ayah dah tak de..
haaaa br tau..xpelah..kami anggap je ni ujian dari Allah..

Kpd makcik-makcik ana..
terima kasih utk baju raya, semua keperluan dan belanja adik-adik tu...
semoga dimurahkan rezeki.. Aamin
#masihadayangsayang


No comments:

Post a Comment