Kali ke LIMA aku gagal lagi

mungkin Allah kata belum masanya aku bahagia..
masih besar tanggungjawab aku utk jaga adik-adik..
aku ikhlas lepaskan semuanya..
aku ikhlas maafkan mereka..
buat yang ke Lima..
aku mohon maaf..bukan jodoh kita..
aku cukup terkilan bila ada perempuan call dan dia kata dia gf kau..
aku cukup pantang benda2 mcm tu..
aku minta maaf sgt sbb kali ni mmg aku betul2 angkat kaki..
tolong jgn tunggu aku dah sbb aku dah tak nak..
hati aku sakit..
ye aku tau aku dikawal tapi bukan 100% aku dikawal oleh "benda tu"
mungkin aku bukan yang terbaik utk kau..
anggap je Allah sengaja temukan aku dan kau utk ko balik ke jalanNya..

Biarlah aku berubat dulu..
bila semua dh clear baru aku akan fikir ke arah itu tapi bukan dgn kau..maaf..
aku maksudkannya..aku bukan di bawah pengaruh "benda tu" tapi aku cukup benci dgn kau..
kau jgn ingat kau xde buat salah dgn aku..
kau jgn ingat aku ni tak ada perasaan walaupun benda tu ada dlm badan aku..
aku masih diana, masih seorang manusia yang punya hati dan perasaan..

Jujur aku katakan yang aku dah tak ada hati dengan kau..
Maaf...aku sedang merawat hati waktu ini..
jgn ganggu adik aku..jgn ganggu hidup aku..
berhentilah dan pergilah..
pergi dekat perempuan yang sememangnya gf kau sejak 8 ke 9 tahun yg lps..

Buat hati sendiri,
silalah kuat..
mungkin bahagia tu bukan kini..
mungkin nanti..
Allah sengaja temukan kau dengan org yg salah diana..
sbb Allah akan bagi yang terbaik untuk kau nnt..
In Shaa Allah..
Semoga yang ke enam nanti adalah yang terakhir..
Ameen..

Maaf dari hati untuk semua..

Kepada yg masih berdendam tu,
aku tau kau akan baca..
ambik la balik, buanglah, cabutlah segala benda yang kau hanta tu..
aku cukup terseksa begini..
aku mohon ampun dan maaf..
aku tahu aku pernah sakitkan kau dulu..
jgn berdendam begini, ingat Allah..
waktu tu aku br 18 tahun, aku tak tahu apa2..
ye aku mengaku salah aku, aku cukup kasar dulu..
maafkan aku seikhlas hati kau dan tlg buang yg kau hantar benda tu..
sekarang aku dah 26 tahun..
jgn ada dendam antara kita..kita hanya manusia biasa..
maafkan aku..maaf..

No comments:

Post a Comment