October 2014

PERTAMA SEKALI...eh besar pulak...hahahaha
Pertama sekali ingin bersyukur kepada Allah s.w.t kerana telah memberi petunjuk..
Allah kalau nk tunjuk bila-bila masa pun boleh..cepat ngan lambat je..
rasa terkilan je sebenarnya..haih la..kenapa eh sanggup menipu..
LIMA tahun lama tu...tapi tak pelah...sekurang-kurangnya aku dah tahu kan...

Kepada yang berkenanan konon-konon Triple A tu..
Insaflah wahai manusia..berhenti kacau hidup aku..
berhenti sibuk hal aku..aku rasa aku tak ada sakit kan ko..
aku tak tau apa dendam ko kat aku ni..
aku ni tak ada apa-apa..so xpyh la ko nak dendam ke apa..
aku minta maaf..mungkin ada salah dan silap aku yang aku tak tau..
aku minta maaf mungkin aku ada sakitkan hati ko..
maaf dari hati..
siapa pun ko, aku tau ko pun ada hati dan rasional la sikit ye..
Berhentilah..dan maafkan salah dan silap aku sampai ko jadi mcm ni..
Mulakan hidup baru..aku pun dah mula hidup baru aku..
aku percaya ada hikmah semua ni jadi..Alhamdulilah Allah masih sayangkan aku..
Dan Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment