Thank you Allah

Alhamdulilah..
walaupun macam-macam yang aku lalui tapi aku tetap boleh bertahan..
Allah itu menguji umatnya mengikut kemampuan..
bukktinya aku cukup kuat untuk lalui semuanya..
Dulu mungkin aku selalu membazir air mata meratapi semuanya..
tapi semua tu lah yang buat aku tambah dewasa..menjadi matang..
Terima Kasih Ya Allah..

Allah jugak sengaja temukan aku dengan orang yang salah..
sebab Allah akan bagi "dia" yang boleh membimbing aku suatu hari nanti..
In Shaa Allah.. aku harap aku jumpa "dia" yang dijanjikan...
Jika bukan di dunia mungkin di "sana" kelak...
kepada yang menyakitkan hati tu, tolong jangan nak semak kacau hidup aku lagi...
jgn nak semak sibuk hal aku lagi..jgn nk semak datang cari aku balik..
Once kau dah blah, blah je la terus..
don't waste your time lah bro... bangang abadi betul..!! haaa kannnn...

No comments:

Post a Comment