Tiri oh Tiri

stepfather
oh benda paling aku benci...
it's okay but that's your life and it's up to you...hahahaha
tapi..xkan la sampai tak bagi tau anak-anak yang you tu dah kawen?
sedih betul hidup macam tu..
kepada mulut-mulut lancang yang suka burukkan I tu, tolong la ye I tak tau pun dia dah kawen..
ada yang kata almost 2 months diorg dah kawen, ada kata baru seminggu..
Penipu mmg selamanya menipu kan..
I don't care and never!!!

Sampai sekarang dia tak bagi tau aku..
aku tak kesah tapi jgn ingat senang-senang la kau nak masuk dlm hidup kami..
hahahahaha..aku jahat? aku kejam? 
Yes I am..

One day aku akan bawak adik-adik keluar dari rumah tu..
aku akan bina hidup baru..itu janji aku..
Tapi sekarang, keqna minta maaf...keqna belum mampu lagi..
In Shaa Allah one day! Maafkan keqna...

No comments:

Post a Comment