Malam Tu

Serius tak boleh tahan..
malam tu asyik nangis je fikir adik-adik..
fikir apa adik request..
"keqna, bila nk kawen kita pindah"
"keqna, bila nk beli kete bwk kita jalan-jalan"

adik sayang..keqna minta maaf..belum masanya lagi..
keqna janji, bila keqna dah stabil kte pindah k syg..
kita pindah..kita bina hidup baru pergi jauh dari semuanya..
sekarang ni biarlah org nak cakap apa..
kite teruskan hidup mcm biasa k syg...

Kepada sesiapa yang hanya tahu cerita sebelah pihak, berhentilah buat andaian sendiri
kami adik-beradik yang rasa yang tanggung, bukan dia..
Selagi hidup kami tahu Allah sentiasa ada dengan kami
One day Allah akan bantu..

Kepada yang masih merancang untuk mendakwa aku, silakan..
aku tak pernah takut..aku ada Allah..
Ingatlah, suatu hari nanti DIANA ni jugak yang akan dicari..
Semoga Allah menyedarkan mu..
Aku Ikhlas, Aku Redha

Bak kata seorang sahabat Strong Badak..
"How Strong is the Badak.. Then you will be that strong as well"
Thanks Sahabat :)

No comments:

Post a Comment