Aku tak Faham

See you in court..hahahaha
lawak sangat rasanya bila ada org nak dakwa aku sbb aku keluarkan kenyataan palsu..
What the??
Betul lah ckp org, sbb duit manusia sanggup membunuh, xfikir darah daging sendiri..
Ini yang aku lalui sekarang..tergamaknya dia buat kami mcm ni..
dulu dia jugak yang cakap tak ada ikatan, so aku cuma ckp apa yang dia cakap je..
tetiba sekarang jadi lain plak..sbb??
sbb duit..aku xkesah la pasal duit..aku kesahkan adik-adik ni je..
pelajaran adik makin teruk..kalau adik xskolah sbb keluar jalan-jalan aku rasa mcm nak bagi kaki je..
hadoi...selamat la aku ni waras lagi..ada rasa hormat lagi..

Aku tak mengeluh di uji sebegini tapi aku sedih bila dia yang patut menjaga tidak menjaga..
Siapa aku sebenarnya? kenapa benci sangat dia dengan aku..
Semua yang aku buat semua xbetul..
Sanggup burukkan aku dekat semua orang semata-mata nak nampak dia baik..
tapi fikirlah...fikir balik semuanya..
kita hidup kat dunia ni makin lama makin tua dan kematian tu semakin dekat..
Seronok ke buat salah, buat dosa, xfikir ke balasan Allah..
hurm...sedih sangat..


No comments:

Post a Comment