Semalam..Khamis..April...2014


Semalam pergi beli lauk basah kat Econsave, masa tgh beratur tetiba bahu aku ada org usik..
Bila aku toleh belakang ada sorang uncle cina ni tunjuk sweater aku pakai..dia bg signal “thumps up”
Oh..baru aku pasan, aku pakai sweater Liverpool..huhuhuhu..aku senyum pastu ckp “ranking number one” huhuhu... Uncle tu pun kata “don't forget to watch the game on this Sunday” huhuhuhu
Mestilah uncle! Mesti seronok game ahad ni Lawan Man City...lalalalalala
Ahad ni akan jadi penentu nasib The Reds selapas 24 Tahun memburu Kejuaraan Liga Perdana Inggeris...Kali terakhir bergelar juara pada Tahun 1990. Umur aku masa tu baru setahun..huhuhu...

To abg Suarez and Gerrad, dah  launch new kit kan? Please wearing it as Champions..Please Please Please!!!

No comments:

Post a Comment