Masa!


Masa itu berjalan dan terus berjalan..
Masa semakin suntuk..
Aku harus sedar semua tu..Berhentilah bermimpi Diana..
Masa untuk mu sudah tidak lama...
Terlalu banyak yang perlu aku betulkan..
Diri aku, Hidup aku.. Segalanya..

Semakin hari hati ini semakin sakit memikirkan dia yang sepatutnya menjaga mereka..
Aku ikhlas tetapi andai aku tidak lagi diberi peluang untuk bernafas di dunia ini,
bagaimana nasib mereka?
Ye aku percaya Allah ada untuk menjaga mereka tapi mampukah mereka berdiri sendiri tanpa aku kelak?
Ya Allah tunjukkanlah kuasa mu Ya Allah..
Kesakitan ini semakin menyakiti diri ni, rasa tidak mampu untuk bertahan lagi..
Ya Allah kuatkan diri ini, sihatkanlah aku..berikan aku peluang untuk membesarkan mereka bertiga..
Andai kesakitan ini hanyalah sementara aku redha..aku ikhlas Ya Allah..

No comments:

Post a Comment