18 April 2014


Mungkin terlalu sukar bagi sesiapa sahaja untuk mempercayai kisah hidup yang pernah aku lalui dan yang aku lalui kini..
Jika menggunakan akal fikiran yang waras dan logik, mustahil segala ini berlaku ke atas diri ku..
Seperti di dalam drama...Tapi inilah hakikatnya..?
Ini yang aku lalui sepanjang 24 tahun 7 bulan aku hidup di dunia ini...

Aku tak mampu melakukan apa pun..yang aku mampu hanya berserah kepada Allah..
Semoga suatu hari nanti Allah akan menunjukkan jalannya dan kebenarannya..
Hati ini cukup terluka, cukup sakit dan cukup terguris memikirkan segalanya..
Dan...mungkin juga ini sebahagian yang perlu aku terima untuk segala dosa yang pernah aku lakukan..
Ya Allah..maafkan aku..aku insan yang lemah..hinanya aku di bumi mu ini Ya Allah...

Maafkan aku...

No comments:

Post a Comment