Dua Tahun :)



Kini aku sudah berada 2 tahun di Office of Internal Audit..rasanya mcm baru semalam aku di sini...
Terlalu banyak suka dan duka aku bersama mereka..Setiap pengalaman mematangkan diri ini..
Di sini aku belajar tentang kehidupan..kehidupan bersama orang sekeliling kita...
Mereka seperti keluarga kedua ku...
Mempunyai akak-akak yang sangat memahami aku, melayan kerenah aku dan tempat aku meluahkan perasaan..aku bertuah mengenali mereka walau ada yang mungkin tidak menyukai aku..
Terima Kasih yang tidak terhingga kepada mereka yang sentiasa menghulurkan bantuan, memberi kata-kata semangat dan perangsang..
Ada juga yang sudah tiada di sini tetapi masih menghubungi aku..Thank you Kak Alida, sentiasa ingat “budak kecik” ni...hehehehe I miss you so much akak!!
Jika rezeki aku di sini lamalah aku di sini, jika tidak ke sana lah aku nanti...
Terima Kasih OIA..Love semua!!


My Family (OIA)

No comments:

Post a Comment