Terima Kasih, Thank You..

Mungkin pada luarannya aku kelihatan gembira seperti tiada masalah...
Ya...inilah cara aku menyembunyikan kesedihan dan kesakitan yang aku alami...
Selama 6 hari ini aku bersama sahabat-sahabat baru mengikuti Induction Course Out Campus dan In Campus..
Bila aku boleh gelak ketawa bersama mereka, menyakat dan mengusik mereka, rasa sakit itu hilang..Rasa sedih itu seperti tidak pernah aku rasai...
Mungkin masa untuk aku tidak lama...

Terima Kasih untuk segalanya wahai sahabat Induction 2014...Korang Terbaik!
Maaf untuk segala kata-kata yang kurang menyenangkan, tergelak melebihi dos yang disyorkan, terkutuk or termengata..Maaf dari hati...
Aku sangat menghargai persahabatan ini dan Kenangan bersama korang semua...

Buat si dia yang dirindui selalu, selama 5 tahun aku mengenalimu, menyayangi mu dan merindui mu..Semoga suatu hari nanti kita akan bertemu lagi..In Shaa Allah...jaga diri..
Dan buat Sahabat baik..jaga diri..jgn nakal-nakal...

Terima Kasih semua....

No comments:

Post a Comment