Paintball :)




Rasa kekok mula-mula bila kena main ngan orang tak kenal...
eerrrr...budak plak tu..muda beberapa tahun dari aku..
ah...xkesah..main je la..
dalam tak nak main tu menang jugak round 1..
dengan selamba badak aku lari dapatkan flag..
yes! dapat..hahahaha...tanpa kena tembak okay!!

so next game plak..
bila aku nak attack mamat yang nak ambik flag tu boleh plak paintball marker tak function..
siot betul! okay diorg menang!! argh... stress... tumpas depan mata...rasa mcm..errrrr
xpuas hati betul...

disebabkan kebijaksanaan aku, game ke 3 boleh aku xturun field..
sengal betul..xpe la..tgk dr luar je la...
hahahahhaa
tapi rasa mcm, wah best gila!
masa dapat attack diorg rasa mcm aku shoot MEREKA si PENIPU itu!
Puas hati...apa pun thanks la akak bwk kte lepas geram..hohohohohoho



No comments:

Post a Comment