aku tak tau dan aku minta maaf!

aku tak tau nak cakap apa
aku tak tau nak fikir apa
aku tak tau apa salah aku..
sampai hati seorang manusia buat aku mcm ni...

apa pun aku tak kan percaya semua cerita dongeng yang korang ciptakan..
mengarut tau tak!!
dan...
kalau betul aku ada buat salah dan silap dekat ko, maafkanlah segala salah dan silap aku..
mungkin banyak salah aku pada ko yang aku xperasan dan maaf...
buanglah segala dendam ko pada aku...
biarlah aku hidup bahagia bersama kehidupan aku..

aku bukanlah seperti kau..
hidup dalam kemewahan dan kesenangan...
kita berbeza!
mungkin kau ada segalanya tapi tidak aku...
Maafkanlah salah dan silap aku sampai kau berdendam macam ni..
carilah kebahagiaan yang kau impikan...

aku bukan seperti yang dulu..
pengalaman mematangkan aku dan aku mempunyai tanggungjwb yang cukup besar untuk dipikul..
terima kasih utk segala kesakitan yang diberikan..
ye..aku terseksa jiwa dan raga..
kau berjaya membalas segala dendam yang ada dlm diri kau tu..

Tapi kali ni aku mohon, hentikanlah..
aku sudah terlalu letih untuk bermain dengan permainan yang engkau ciptakan ini..
maafkan salah dan silap aku..bukan ini caranya utk kau balas dendam mu itu..
Maafkan aku....

No comments:

Post a Comment