15th September 2013 - 24 Tahun okay..24...


15 September 1989.....Tarikh aku dilahirkan oleh mama..
Thanks untuk semuanya ma..Ana hargai....
Tapi...dalam hati ni..hanya aku yang rasa sedihnya..
Bila aku berusia 24 tahun aku harus memikul tanggungjawab sebagai ibu dan bapa untuk mereka bertiga..

Hari ini 15 September 2013 hati aku sedih..aku sebak..
Bukan aku tak bersyukur diberi peluang untuk hidup tapi aku sedih..
Hanya tuhan yang tahu apa yang ada dalam hati ini..
Saat aku berusia 24 tahun aku kehilangan segalanya..
Tanpa ayah disisi dan mama entah ke mana...
Hati ini terlalu sakit memikirkan segalanya..

Kuatnya aku terus bertahan kerana adik-adik..
Tanpa mereka mungkin aku tidak lagi di sini..
Mungkin aku akan pergi jauh dari kehidupan yang sekarang..

Gelak tawa dan senyuman yang terukir dibibir tidak sama apa yang aku rasa di hati ini..
Buat sahabat ku Raja Faradyna terima kasih kerana selalu ada untuk ku..
Selalu menjadi penasihat, penguat semangat untuk aku terus menjadi yang lebih baik..
Buat Sahabat dari sekolah rendah, menengah dan kini, Terima Kasih juga!
Aku bertuah mempunyai sahabat seperti kalian..
Dan untuk saudara dan sepupu yang banyak membantu Terima Kasih dan sayang semuanya!

Semoga aku menjadi Dianasasmita yang lebih baik dari yang sebelumnya...


Sahabat yang selalu ada untuk aku..Thanks sayang..leviyu Selamanya!!! Didiyana forever!!


Cake dari sepupu and aunt yang awesome! Thanks utk tepung dan telur dikepala!!


Cake from Atul...buat sendiri..gedik tau buat surprise!! thanks Atul..!!





hadiah dari my aunt tersayang! love u lah!

Cup cake Wondermilk from Cik Walidah and Acot..Thanks la babe..rasa nak lempangs you!! Sayang korang!!




No comments:

Post a Comment