8 July 2013

apakah kesudahan sakit ini?
adakah aku akan terus dipantau setiap dua atau tiga bulan?
aku cuba menahan sakit ni..
kadang-kadang aku tak mampu..
tak mungkin aku harus bergantung dengan ubat..

Symptom tu aku dah mula rasa..
mual-mual muntah..padangan mata semakin kabur..aku tak dapat mengimbang badan dengan betul..
tapi tak mungkin aku "serah diri" ke hospital..
ibarat menjerat diri sendiri jika aku ke sana..
cukup lah aku menjadi bahan uji kaji doctor..
biar masa yang menetukan segalanya..
sakit yang datang mungkin tak lama..cuma aku sukar untuk bertahan..

Mungkin ini balasan yang aku terima dari dosa-dosa lampau yang pernah aku lakukan..
Maafkan aku Ya Allah..sesungguhnya aku insan hina yang menumpang di bumi mu..
Terlalu banyak permintaanku..tak selayaknya aku mendapatkan segalanya..
Cuma aku mohon pada mu Ya Allah, kau lidungilah meraka bertiga andai aku sudah tiada nanti..

Buat kekasih hati..
Jaga diri, teruskan hidup mu sayang andai kita tak dapat bersatu nanti..
Buat Sahabat Sejati..
Jaga dirimu sayang, ikhlas aku menyayangi mu wahai sahabat..
Doakan yang terbaik buat ku...

No comments:

Post a Comment