Pergilah....!!

di sini tempat aku meluahkan segalanya...
bermula pada tahun 2009..
bila aku baca balik semua post yang lama aku rasa mcm "eh bodohnya aku"

terima kasih buat yang menyakiti aku...hampir 3 tahun aku menunggu dia yang hanya memberi harapan kosong! terima kasih untk semua plan bodoh tu..
tak sangka tergamaknya kau buat semua ni...

bermula tahun 2009 sampai lah 2013..
hampir 4 tahun..aku tak tahu apa masalah kau sebenarnya..
be rasional la bro..pakai akal tu..berhentilah menyakiti org lain..
ko pergi cari kebahagiaan kau sendiri..
untuk apa ko berdendam dengan semua org?
tak dapat apa la babe..

dan buat dia yang merancang semua ni..hentikanlah..
oi semak plak otak aku bila fikir..

tolonglah sedar..apa y ko buat selama ni xmendatangkan apa2 manfaat pun..
jangan usik kawan baik aku..!! pergilah dari hidup dia..
cari kehidupan kau..tolonglah!

No comments:

Post a Comment