tolonglah!!!

kenapa tak ada rasa tanggungjawab walaupun sikit..?
please la...family perlukan bantuan..
tak payah nak selfish sangat..
apa yang nk di "fed up" kan?
bahu aku tak cukup kuat untuk tanggung semua sorang2..
sedarlah...!
tolong aku..ingat adik2..ingat family...
seteruk mana pun dia, dia tetap mak dan ayah kau!
sampai mati pun benda tu tak kan berubah! tetap parents kau!
be rational..!! kalau nk fikir kan fed up, aku lagi fed up fikirkan korang berdua..

Aku dah tak cukup kuat untuk hadap benda ni sorang2..Please la! SEDAR..!!

No comments:

Post a Comment