25 MAY 2013

hati ini terluka lagi...
betapa hancurnya hati ni bila dapat tahu 1 berita yang tak pernah aku jangkakan..
kecewanya hati ini hanya tuhan saja yang tahu..
apabila kebahagiaan sedang dirasai, tiba2 ianya hilang sekelip mata..

Ya Allah, tak layak kah aku untuk merasai kebahagiaan??
mengapa hati ini selalu dilukai??
adakah kerana dosa silam aku Ya Allah....

aku rasa cukup terpukul dengan berita tadi..
kuatnya aku di sini kerana tanggungjawab ku pada keluarga..
tak sanggup untuk memikirkannya lagi..

akan aku tolak tepi soal hati dan perasaan ini..
aku ikhlas melepaskan segalanya yang bukan tertulis untuk ku..
akan ku doakan kau bahagia di sana..
semoga aku juga akan bahagia nanti..

Ya Allah..mencintaimu itu sesuatu yang indah dah tidak akan ada sakitnya...
aku akan terus mencintaimu Ya Allah..semoga dengan cinta aku kepadamu akan kau temukan aku dan jodoh ku...In Shaa Allah...

Selamat tinggal segalanya..

No comments:

Post a Comment