Result???


result dah keluar..
aku tak sangka seserius ini..2 bulan masa diberikan....
sama ada aku perlu di bedah atau tidak..terlalu berisiko..
banyak kemungkinan yang akan berlaku..
Mungkin aku tidak boleh melakukan apa-apa selepas pembedahan tersebut..
Mungkin aku akan hilang upaya selamanya..
mungkin jugak boleh membawa kepada 'mati'
Melibatkan kepala sangatlah serius..mungkin aku hanya bergantung kepada ubat..

Allah dah tentukan segalanya buat aku..
Aku harap aku sempat membesarkan mereka bertiga..
Aku harap aku sempat berkeluarga sekurang-kurangnya mempunyai seorang anak..
Aku harap aku tabah menghadapi segalanya..

Mungkin aku terlalu jauh denganNya...
Ini lah masanya utk aku perbetulkan segalanya..
Dekatkan diri dengan Allah..Terlalu byk dosa lampau yang telah aku lakukan..

Maaf kepada semua yang mengenali aku...
Maaf.....maaf dari hati..
Halalkan segala yang terlebih dan terkurang..
In Shaa Allah aku kuat untuk hadapi segalanya... :)

Dianasasmita Bakhtiar
Diana, yana, ana, dyan, yan, keqna

No comments:

Post a Comment