13 JAN 13


tak ada niat kat hati ni nak tinggalkan kawan baik sendiri..
tak ada niat dalam hati ni nak menyakitkan orang disekeliling..
maaf untuk semua salah dan silap..

betul cakap dia..
tapi aku tak pernah nak down kan diri sendiri..
terima kasih bagi syg sedar..

aku akan betulkan diri aku..demi adik2..
keluar dari masalah ni..kuatkan diri untuk diri sendiri dan adik2..
masalah yang bukan aku sorang je ada...
semua orang ada..

setiap manusia kat dunia ni akan di uji oleh Allah..
aku patut sedar aku dikira betuah still ada mereka yang sentiasa sayangkan aku..
aku tak lupa tu...terima kasih utuk segala rasa sayang utk aku...

Buat sahabat yang selalu aku syg, dan selamanya aku sayang..
maaf andai aku terpaksa meninggalkan kau kini..
bukan niat aku cuma aku terpaksa membiarkan kau hidup sendiri tanpa aku..
terlalu byk kekurangan dalam diri kita..
kini lah masanya utk kita perbetulkan segalan kesilapan yang dlu..
aku harap kau faham...
kau adalah kawan TERBAEK yang pernah aku kenal..
Terima Kasih utk segalanya..Hanya tuhan dapat membalas segala kebaikan yang telah engkau lakukan..sesungguhnya aku bertuah kerana mempunyai sahabat seperti kau..!!

Buat yang tersayang...terima kasih..terima kasih utk segalanya...
In Shaa Allah Diana akan menjadi semakin kuat..
kerana adanya dyna dan dani...Thanks a lot my heart and my love..

No comments:

Post a Comment