Hidup Baru..Ya..Baru..

aku tak nak fikir masalah yang pernah aku buat dulu,
aku tak nak ingat kesilapan besar yang pernah aku lakukan dulu..
Maaf kepada pihak yang berkaitan..Maaf dari hati...

aku akan mulakan hidup baru..jauh perjalanan hidup aku...
besar tanggungjawab aku kepada keluarga...
itu yang paling penting sekarang...Keluarga..!!

Buat sahabat baik, terima kasih sahabat sentiasa ada..
waktu susah dan senang..terima kasih teramat sangat..
Terlalu banyak yang telah kau lakukan buat ku..Terima Kasih Sahabat..

Buat kekasih hati, terima kasih untuk kebahagiaan yang diberikan..
sayang cukup bahagia bila bersama abang..terlalu banyak kesilapan yang syg buat di masa lalu..
In Shaa Allah, syg akan betulkan semua..Terima Kasih kerana menjadi separuh dari kekuatan syg..
Andai ada jodoh pasti bersatu kita nanti...Ameen
Awak Encik Chipsmore saya selamanya..




No comments:

Post a Comment