Selamat Datang DIANA :)


tiga bulan telah berlalu..
kejap rasanya..aku sudah berada di tempat baru..
di Internal Audit Unit, IIUM

hohoho..environment sangat berbeza dengan tempat lama..
so far kerja ok lah...tapi serius best dok kat bahagian audit ni..
paling best dapat audit si Raja Faradyna a.k.a dd..
puas hati aku kacau dia 3 hari..

Alhamdulilah..ayah dah balik rumah..
walaupun keadaan ayag belum 100% baik tapi ayah dah beransur pulih..
semangat ayah untuk terus bersama kami memang kuat....!
InsyaAllah kami juga akan sekuat ayah...!

Dalam hidup ni kita sentiasa di uji..
sampai ke saat ini aku tak terfikir akan di uji sebegini berat..!
Ya Allah..kau kuatkan lah aku Ya Allah..Kau bantu lah aku Ya Allah.........

Berbalik kepada cerita aku di tempat baru....
Best.. collogue sume OK LAH..hahaha..
ok sangat pun ada..ok TERSANGAT pun ada..
ala biasa lah manusia kan..apa pun Selamat Datang Diana..ke dunia PENGAUDITAN..hahahaha

No comments:

Post a Comment