Happy Birthday Si Mata Bulat O.O

selamat hari terlahir saya ucapkan kepada FF (Farhana Fazi)
semoga di percepatkan jodoh..abis degree boleh ar..
lalalalalala....

Thanks fara kerana sudi menjadi kawan kepada Dianasasmita yang sememangnya terkenal dengan kebisingan beliau di dalam kelas... :)
Maaf untuk semua sakit hati yang pernah saya lakukan dahulu...
dari menyampah tu lah timbulnya rasa sayang kan??
Tapi tu la diri saya...walau apa terjadi saya tetap akan sayang si Mata Bulat selamanya...
Terlalu banyak kenangan manis dan pedas di rumah 79 masa sem5 dlu..
Thanks fara..i'll miss u...tak kan dapat ku lupakan nasi goreng fara...tu la kenangan pedas yang paling pedas ar..memang terangkat..huhuhu

If ada rezeki kita jumpa...nak bagi tau fara kita tak pernah menyesal kenal dan berkawan dengan fara walaupun kita tak sebulu..huhuhu...
saya tetap hargai hubungan persahabatn kita yang terjalin niw...
Jujur kita bagi tau memang kita tak boleh selalu masuk kepala dengan fara...sorry fara!
apa pun Dyan tetap sayang fara ok!! ingat tu :)




SELAMAT HARI TERCIPTA si mata bulat...LUV U...

No comments:

Post a Comment