apa maksud ha kwn gitu??

kawan??
apa ertinya kawan kalau tak boleh menolong..

seseorang tu tak layak di anggap kawan jika hanya pandai mengejek bila kawannya di timpa musibah...
huh...musibat punya kawan, dah la kawan susah lagi mau kutuk! stupid!

aku harap aku bukan kawan yang macam tu...
sekarang orang lain kene, korang kutuk la kaw2 weh..
korang tu belum tau lagi lah weh! lepas pun idak lagi..puuuuiii...

aku hanya menolong apa yang mampu je...
itu guna kita berkawan hampir 12 tahun...
apa guna title "BFF" kita tu kalau aku tak boleh tlg ko wahai kawan...
apa pun thanks jadi kawan aku...
sayang ko selamanya dunia akhirat :)

No comments:

Post a Comment