Selamat Tinggal Ramadhan :) Selamat Datang Syawal :)

Sedar tak sedar kita dah berada di penghujung ramadhan :)
Selamat tinggal ramadhan...harap tahun depan kita jumpa lagi...
Selamat datang Syawal... :)
saya harap syawal tahun ni adalah syawal paling bermakna buat saya :)

dapat ke aku beraya bersama dia tahun ni?
adakah dia akan hadir pada syawal 1432 ni??
beraya bersama aku??
mungkin ya mungkin tidak...

jika syawal tahun lepas aku dapat 1 berita yang mengembirakan aku tentang dia,
tahun ni??
adakah aku akan berasa gembira seperti tahun lepas juga???
mungkin....

Ya Allah...temukan lah aku dan dia :)

Selamat Hari Raya mama,
Selamat Hari Raya Ayah,
Selamat Hari Raya Angah & adik2,
Selamat hari Raya Along,
Selamat Hari Raya omey,
Selamat Hari Raya Kawan2,
Selamat Hari Raya Amar..

No comments:

Post a Comment