My 2nd interview...hohoho

agak teruja ar temuduga kali ni..
ye la..aku ni mana ada banyak pengalaman temuduga..
ni baru kali ke-2 dowh..

aku agak bertuah ar sbb ada kawan saing interview sekali
si Jepun pown dapat interview sekali..
Post Eksekutif Akaun..ceh ceh ceh..
kononnya lah...

aku nak share situasi dalam bilik sebelum temuduga ngan korang..
aku orang ke 2 datang masa interview tu..
datang jew isi borang dan aku de kenal ngan sorang awek niw name dia Halina..
wah...x tahan, awek...hahahahaahahaha
lps je isi borang aku pown tunggu ar untuk di panggil...
sementara tunggu tu borak ar ngan "kawan" baru tu....
aku suka sangat bila dia ingat aku n jepun niw "student uia"
mmg xle blah..bila tanya umur sebaya tapi dia ingat kitorang baru "belasan" tahun..
ceh...muda la sangat..muka x matured langsung..
hampeh...!!
borak-borak-borak, kitorang de perasan sorang mamat ni..
dia calon interview gak tapi perwatakan dia pelik+aneh..
dia pandang kitorang dia gelak..gelak+sengih macam kerang busuk..
pelik betul, lau sekali dua xpe nie banyak kali kowt..
ape lagi kami be-3 jadikan dia bahan gelak ar..
si Jepun sound "jangan mulakan keqna"
argh...tp aku tak tahan mmg nak gelak kan mamat tu..

aku tunggu dari kul 2.30, kul 4 lbh baru name kena panggil...puiiii..
buduh betol....!!!
dah puas gelak be-3 tiba lah nama aku di "seru"
apa lagi, berdebar siot..
tapi buat muka cool jew..hahahaha
dah masuk je bilik tu aku kena hadap 3 orang..
muka yang tengah tu mmg muka menyakitkan hati..
aku dah leh agak dia mst "gila"
mmg...mmg gila...

mcm biasa ar mula-mula..introduce ur self..
aku pown mula kan la mcm biasa...
lepas tu dia tny ar soalan-soalan ynag dia nak tanya..
aku dah jawap di pertikaikan..
aku jawap lagi di pertikaikan lagi...makai betul la..
xpe...aku senyum dan senyum...
ayat dia paling tak tahan "saya x percaya apa yang awak dapat niw"
ape la bongok la orang niw..abis tu ingat apa yang aku dapat niw beli kat pasar malam ar...
aku dengar jew la ape dye nak cakap..ok fine..
dia ada gak cakap "perempuan niw kuat menghafal" what the...!!!
"zaman dia dulu kalau A betul2 A,bukan macam zaman sekarang"
ek eleh mamat niw...k xpe xpe...
aku sabar dan terus sabar..TERIMA KASIH sangat la!!!

kenapa nak pertikaikan zaman sekarang dengan dulu..puiiii...
tapi aku cukup berpuas hati dengan apa yang aku dah jawap kat orang tua tu..
wakaakakakaka...sampai x puas hati ngan aku...
tapi best la aku dapat pengalaman berhadapan dengan orang "kerek"
best sangat dapat lawan dan buat muka confident padahal aku tak tau..!!

keluar jew bilik tu mmg kata-kata hikmah ar yang keluar dari mulut aku..
hahahahahahahaha...terima kasih teramat sangat lah.. :)
then lps jew aku, turn mamat gila tadi..
aku x trus alik, tunggu si jepun lak..
Lin "kawan baru" tu dah lepas...
bila dah alik si Lin msg aku, cakap mamat gila tu tunggu dia..
hahahaha..mau num phone...
sah mmg gila..hahaha congrate la Lin si gila tu minat ko...

Dan Terima Kasih juga kepada jepun membawa saya sekali untuk temuduga
dan saya berbuka bersama my omey :)
terima kasih sayang...kalau dapat saya kerja dekat dengan kamu... :)

so...kita tunggu jawapannya ya, Sukacita atau Dukacita :P

No comments:

Post a Comment