konvokesyen :)




setelah 3 thn..akhirnya..!!
saya memperoleh Diploma :)
Thanks untuk semua yang byk membantu saya..
terutamanya family..lecturer..kawan2..thanks a lot..

08 March 2011 hari plg gembira dalam hidup aku...
tapi dalam kegembiraan terselit juga kesedihan..
Bila aku melangkah keluar dari dewan dan berdiri di depan pintu dewan aku melihat semua berlari mendapatkan ahli keluarga masing2...mereka memeluk...menangis...mengambil gambar bersama keluarga..tapi aku?? hanya berdiri dan mengharap seseorang akan datang untuk mengucapkan "tahniah"...
tanpa mama dan ayah aku berdiri di situ..aku menjadi sebak dan sedih bila 1 s oalan ditujukan kepada aku iaitu "parents xdtg kew"
Soalan tu btl2 membuatkan aku tersentap dan mengalirkan air mata..
masa tu tuhan jew yg taw hati aku mcm mne...
bila aku pandang keadaan sekeliling lagi aku rase sedih.. sangat sedih..
tapi...kesedihan aku terubat juga apabila mereka datang mendapatkan aku dan memujuk aku supaya jgn bersedih..iaitu kawan-kawan!!
thanks korang ade...terima kasih..
terutama skali kpd Raja Faradyna, Siti Noor Faizah dan Norashikin sbb tak tin ggalkan keqna waktu tu... :)
sesuatu yang tak kan keqna lupa sampai bila2...






TERIMA KASIH KAWAN-KAWAN

2 comments: