oh lesen!!

Agak menyesal la jugak sbb dulu lps SPM mama suh amik lesen moto kete xnk..skrg padan muka!!Tu la..keje kumpul lesen org..lesen sendri xnk buat…adoi….Huh..kalau tau la susah sekarang, dah lama g amik lesen dulu..tapi nk menyesal pown dah xgunakan?? Kadang-kadang rase sedih sangat2 bila pikir nk alik kje mcm mana..nk g kje mungkin xd masalah..balik tu jew ha…hurm..kalau nasib baik ade la mmbe bg tumpang alik smpai bustop lau x…dok la mapley sampai kul 8 mlm tggu la sape2 nk amik..bulan 1 dulu boleh la ayah g n amik alik kje..tahan seminggu jew pas2 tumpang dak2 office..lau membe xbwk kete terpaksa la call ayah suh amik tapi ayah bukan hari2 leh amik..tlg mama niaga lagi..adoi..lau nasib baik lagi ade la angah tu amik kt tempat kje, tu pown lau dye rajin..skrg dye pown dah kje alik kul 11 mcm ne nk amik..lau nasib lagi lagi baik, ade la pakcik sdare dtg amik tak pown cousin tapi tak kan nk menyusahkan diorg jew slalu..public transport?? Jangan harap la..tunggu kucing bertanduk pown blom tentu dapat…alahai…susahnya…tak keje susah dah keje pown susah…mungin aku susah sekarang dan aku percaya apa yang jadi kat aku niw semua ujian tuhan..Ya Allah..aku percaya kau sentiasa memberi perlindungan dan pertolongan kepadaku..

1 comment: