kami berempat di ganggu!!!!


Pada 1 mlm...
kami ber4 study untuk paper cukai next week..
aku, yana, kak yati, ekin
sangat tension...!!
aku study dah 2 hari asyik sekerat jalan jew..
huh..kemalasan sudah menguasai diri..



bukan maen bersepah tempat kak yati, ekin n yana study


tgk tempat aku..siap leh on9 kt sblh..cm ne nk study


jam menunjukkan pukul 2 am..
owh yesh!!
seorang dari kami berkata "jom g tempat biasa"
ape lg..g burger ar, msg2 dah lapo secara tiba-tiba..
pe lg cr makanan ar....

kami pown menyiapkan diri untuk berangkat ke burger CHAIRMAN..
makan ms 1/2 jam gak ar nk siap..msg2 mls nk bgn..
huh..sampai jew burger, gler ramai orang..ingat br nk lepak mkn sne..
tapau jew ar mkn kt umah..
sampai jew kt umah msg2 melantak, nmpk sgt kelaparan sume

jam menunjukkan pkul 3 a.m
lps jew makan kami lepak at ruang tamu..rehatkan perut..
konon2 nk smbg study tp....hampeh...
Aku memulakan perbualan bersama mereka..
masing2 keluarkan cerita dari sem 1 sampai sem 6 ha..
bukan main seronok..sampai tak sedar dah pkul brape..
sedang asyik kami berbual
tiba-tiba perbualan kami terhenti kami telah diganggu....!!

aku & ekin menjerit ketakutan....
time 2 tak ingat pkul brape jerit sekuat hati..!!
nasib baik ade yana & kak yati..mereka la penyelamat...
dengan bangga kak yati mengambil penyapu di belakang!!
dan memukul mereka dengan begitu kejam sekali..
argh..la seekor sblh aku..
menjerit ketakutan aku..nsb baik sempat halau..
mmg cuak gle ar time 2..
kak yati & yana menjalankan tugas membunuh mereka..


BERJAYA..
2 ekor LIPAS berjaya di bunuh..TAHNIAH kak yati...


ops!!!! penyapu patah..abis la..

dah la penyapu 1 jew, x bersapulah rumah pas niw..
huhu..
pe pown THANKS A LOT kpd kak yati..
ko lah hero pd PAGI niw..tanpa kak ya mesti lipas tu hidup berleluasa skrg!!
kak yati membunuh mereka dan membuang mereka keluar melalui sliding door..

huh...!!aku lega..dan rase selamat untuk tidur..
akhirnya kami masuk ke bilik pada jam 5.15 am
masing-masing dah ngntk..
huh..aku pown decide tok tidur..!!
aku dapat tidur dlm keadaan tenang tanpa gangguan mereka
iaitu Mr. Cockroach

saya benci awk!!

2 comments:

  1. eee!!
    kawan dd???
    eee.eee.eee.
    xmgaku "dye" kwn..
    "dye" jahat!!
    menakutkan!!

    ReplyDelete